Suyun Elektrolizi

Başlatan kobrasalar, 28 Şubat 2006, 12:10:13

kobrasalar

Klein demiş ki:"Ayrıca hangi asit hangi oranda kullanılırsa daha hızlı elektroliz oluyorsa onu da yazan olursa sevinirim."
Cevap genelde suya asit katılmıyor musluk suyu .
bu arada verdigim ilk planın eksik oldugunu ögrendim bu mesajada bunu eklemek istedim tam planın bulundugu adress: http://f5.grp.yahoofs.com/v1/gNavRE5R68Z5T0bBcr18TthZZUorzpRXsQDxHwIfs0SGtVUz4GyAh0zPIP-qbWKhA7S6cvJCdRfC17cz-MotpXzqRqQkzMGGxQ/Hydrogen/HydroGen%20System.pdf


adrestende anlaşılacagı uzere bir yahoo grubunun adresi, daha dogrusu dosyalarında buldum
hepinize kolay gelsin.  
eger planı okursanız sizinde merak edeceginiz bir konu hakkında buldugum bilğileri şimdiden paylaşmak isterim. konu Ortohidrojen(orthohydrogen) ve parahidrojen(parahydrogen)
http://www.gencbilim.com/odev/odev_tez/odev_tez.php?id=33013
Not: Elektroliz kabı yapanlar plakalar arası boşluk 1 cm olursa elektroliz baya zor oluyor. benden demesi.
bakınız hüsran 1 isimli yaşadıgım hüsrana

kobrasalar

Bu defa çalışan su ile (aynı zamanda benzinde kullanıyordu) arabayı gözlerimle gördüm. nerede mi?
ramide açık ato pazarında. bu arada internette aradım ve bu işi türkiyede nerede yağıldıgını buldum. elemanlar izmirde oldugu için bu konuyla ilgilenen ve izmirde oturan bir arkadaşımız benim yerime firmaya gidip adamları soru yagmuruna tutabilir mi?
http://www.sulusistem.8m.com/

fiyat olarak 500$ istiyorlar

bu arada ilgilenip giden olursa fotograf çekerlerse sevinirim.

OG

İyi, hoş, güzel de buna tam anlamı ile "su ile çalışan sistem" denemez.

Sistemi tam olarak suya çevirdiğiniz an dünyanın dengesini değiştirirsiniz.
FORUMU İLGİLENDİREN KONULARA ÖM İLE CEVAP VERİLMEZ.

kobrasalar

neden benzinden vaz geçilemiyor sorusunun cevabı hidrojenin benzinden daha yanıcı olmasında. orthohidrojen (orthohidrojeni ve parahidrojene daha önceki mesajımızda deginmiştik) oldukça yanıcı ve bu hızlı yanma motorda vuruntu"knocking or pinging" oluşturuyor(vermiş oldugumuz yahoo groupun dosyasında yeterince bu konuya deginilmiş ) . benzin bu sistemde daha az yanıcı olarak motorun oktandengesini saglıyor ve motorun vuruntu yapmasını engelliyor.( http://otoyedekleri.com/yakit.html oktan nedir başlığına dikkat)

Bu arada dünya yuvarlak ve dönüyor. Eger bi dengesizlik olursa en kısa sürede dengelenecektir.
Bu konuda aklınıza takılanları paylaşırsanız sevinirim böylelikle konuya farklı açılardan yaklaşım saglamış oluruz ama sizden ricam verdiğim linkleri en azından bi yarım saat inceleyin.
Özet: orthohidrojen(bizim orta okul deneylerinde ürettigimiz hidrojen) oldukça yanıcı ve motorda direk kullanılırsa vuruntu yapıyor. Bunu kimileri benzinle kimileri parahidrojen denilen daha az yanıcı olan hidrojenle saglıyor.

Ufocu

Burada anlatılanlar sadece basit bir elektrolizden ibaret. Hidrojeni herkes evinde en basitinden bir akvaryum içinde bile elde edebilir. Önemli olan elde edilen hidrojenden nasıl basit bir şekilde elektrik enerjisi üretilebileceği. Asıl soru bu dünyada araştırması yapılanda bu. Şu an için elde edilen yakıt hücreleri hidrojen ve oksijenden elektrik üretebiliyor ama üretimleri çok pahalı. Kobrasalar kardeşim basit bir elektroliz olayını yeni bir şey gibi anlatmış sadece. Bu konu üzerinde araştırma yapmak isteyen varsa yakıt hücreleri hakkında bilgi edinsin. Elektroliz kısmı basit!!!  :!:
"Benim manevi mirasım ilim ve akıldır." M. K. ATATÜRK

mp3dragon

sayın ufocu,
burda anlatılan basit bir elektroliz değil. Hidrojeni ucuz olarak üretebilmek.
Birçok deneyde klasik DC elektroliz yerine belli bir frekansta kare dalga kullanılarak yapılan elektrolizin veriminin yüksek olduğu, hatta verimin biri geçtiği idda edilmekte. Tabii bu bildiğimiz fizik kurallarına aykırı. Ancak ışık hızının sabit olmasıda Newton mekaniğine aykırı idi. Bunun üzerine Einstain görecelik teorisini geliştirdi. Burda çelişkili bir durum var. Lütfen mesajları ve verilen linkleri incelemeden yorumda bulunmayın.
İyilik Yap, Denize At, Balık Bilmezse, Halik Bilir.

kobrasalar


trademy

kobrasalar....
planın tam olduğu adres
http://f5.grp.yahoofs.com/v1/gNavRE5R68Z5T0bBcr18TthZZUorzpRXsQDxHwIfs0SGtVUz4GyAh0zPIP-qbWKhA7S6cvJCdRfC17cz-MotpXzqRqQkzMGGxQ/Hydrogen/HydroGen%20System.pdf

açılmıyor.
yada açılıyorda benim bilmediğim eksik bişilermi var yahoofs  a  üyemi olmak gerekiyor....
selamlar..

kobrasalar

Bu adreste bir amerikalının almış olsugu patent ile arabasına ve elektroliz sistemine ait videolar var ayrıca patent çizimleri ile desteklenmiş.

http://www.wasserauto.de/html/stanley_meyer.html


Not: Videodaki şeffaf elektroliz kabına elektriği verdigi büyük ayar dügmeli makina  DC  bir kaynak mı yoksa patent çizimlerinde gözterdiği dalgalı akımı verebilecek bir kaynak mı?

kobrasalar

Bazen küçük sorunlar yaşanabiliyor.
http://img245.imageshack.us/img245/2078/18vv8.jpg
http://img120.imageshack.us/img120/1396/20zc6.jpg
http://img120.imageshack.us/img120/5164/21nv5.jpg

Özellikle çakmakla ne kadar güçlü sorusuna cevap arar iken
Not: Şişenin kapağındaki yarıgı açması için yarım kapak kadar hidrojen ve oksijen yetti.

OG

Gerçekmi bilmiyorum, hangi bilim adamı idi onu da hatırlayamadım, uçurtmaya iletken ip bağlayıp buluttaki elektrik miktarını görmek istiyordu ve ext oldu.

Aman dikkat.
FORUMU İLGİLENDİREN KONULARA ÖM İLE CEVAP VERİLMEZ.

remzi

Konu kapanalı yaklaşık bir sene geçmiş. Yeni bir sayfa açmak istemedim. Gelişmeler ne durumda ilerleme varmı? Bende hidrojen gazı ile ısınma problemini çözmek için bir arayış içerisindeyim. Cevap verirseniz çok minnettar olurum.

iyi çalışmalar...

trademy

http://www.water-to-gas-review.com/index.php?seed=alternative-fuel-car&expansion=10

http://water4gas.com/7days.htm

çokta anlamıyorum ingilizceden ama belki birilerine faydası dokunur. sanırım kitap satıyorlar, alttaki link 7 günlük deneme tahminim...
belkide üçkağıt bu çünki hidrojen daha silindire girmeden motor ısısından dolayı yanabilir demiş üstadlar..........


z

Yuksek frekansla hidrojen uretiminin DC elektrolize gore daha verimli oldugu yazilmis. Bu konuda herhangi bir ciddi link verebilirmisiniz?
Bana e^st de diyebilirsiniz.   www.cncdesigner.com